خرید میلگرد در اصفهان با بهترین قیمت

08:006040
فروش میلگرد در اصفهان

امروزه ساختمان سازی در سراسر دنیا پیشرفت زیادی پیدا کرده است. استحکام و مقاومت ساختمان در برابر خطرات احتمالی مانند زلزله از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از اجزا پرکاربرد در ساختمان سازی میلگرد ها هستند. خرید و فروش میلگرد در اصفهان به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در ادامه مقاله به توضیحی درباره آن می پردازیم.

 

قیمت نهایی میلگرد در اصفهان را از کارشناسان ما بخواهید!
با یک تماس 31505-031

مشخصات فروش میلگرد در اصفهان

استاندارد و گرید در ایران به 4 دسته تقسیم می شود.

گرید A1

یک نوع میلگرد نرم است. معمولا به صورت صاف و بدون آج مورد استفاده قرار می گیرد.
کاربرد: در خم، جوشکاری و در سقف تیرچه بلوک به عنوان میلگرد حرارتی از آن استفاده می شود.

گرید A2

معمولا به صورت نیمه خشک و نیمه نرم است و به صورت آجدار و با آج فنری تولید می شود.
کاربرد: برای ساخت خاموت، تیرچه کرومیت، رابیتس که نیاز به خم شدن میلگرد داریم از آن استفاده می شود.

گرید A3

میلگرد خشک و ترد با آج جناقی است و باعث چسبندگی زیاد با سیمان می شود که در ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد.
کاربرد: از این نوع میلگرد می توان در ساخت تیرچه سفالی، تیرچه بتنی، ساخت فونداسیون و ستون و… استفاده کرد.

گرید A4

آج این میلگرد به صورت هفت و هشتی بوده و نام دیگر آن میلگرد مرکب است.
کاربرد: در ساختمان های بتن آرمه برای افزایش مقاومت سازه به هگام زلزله مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد میلگرد و انواع آن

آسان ترین راه برای خرید میلگرد در اصفهان کدام است؟

خرید میلگرد به صورت های مختلفی امکان پذیر است. اگر قصد خرید میلگرد در اصفهان را دارید، بهتر است درباره نحوه آن اطلاعاتی بدست آورید. که در ادامه به آن اشاره می کنیم.
خرید از کارخانه:

1)قیمت میلگرد در همه ی کارخانه ها یکسان نیست. عوامل مختلفی مانند نوع، کیفیت، جنس و… بر قیمت گذاری آن موثر است.
2)خرید مستقیم و بدون واسطه از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است.
3)کارخانه ها محصول را در حجم عمده می فروشند.

خرید از بنگاه:
یکی دیگر از روش های خرید میلگرد از بنگاه است. در صورتی که قصد خرید میلگرد در حجم کمتری نسبت به کارخانه را دارید می توانید آن را از بنگاه های آهن آلات خریداری کنید. بهتر است میلگرد مورد نیاز خود را از نزدیک ترین بنگاه خریداری کرده تا در هزینه حمل و نقل هم صرفه جویی شود.

خرید از شرکت های بازرگانی:

خرید از شرکت های بازگانی یکی دیگر از روش های در دسترس برای تهیه ی میلگرد است. شرکت بازرگانی ahan505 این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا به راحتی میلگرد مورد نیاز خود را تهیه کنند. همچنین این شرکت ها با صادرات محصولات به خارج از کشور تاثیر زیادی در چرخه ی اقتصادی کشور دارند.
پس از خواندن این مقاله در صورتی که قصد خرید میلگرد در اصفهان را دارید، می توانید با مشاوران فروش ما در سایت ahan505 در ارتباط باشید و میلگرد خود را به راحتی در دسترس دیگران قرار دهید.

شماره تماس ما   31505-031

تقسیم بندی میلگرد از نظرسایز: میلگرد ها در سایز های 8،10،12،14،16،18،20،22،25،28و 32 در بازار موجود است. هرکدام از این میلگرد ها دارای ضخامت و اندازه قطر متفاوتی هستند. همچنین میلگرد ها از لحاظ نوع استاندار آن به 4 گروه A1،A2،A3،A4 طبقه بندی می شوند.

کاربرد میلگرد و انواع آن

کاربرد

جالب است بدانید میلگرد ها عامل اصلی ایجاد استقامت سازه در برابر زلزله و موجب تقویت بتن در ساختمان شده و یکی از قسمت های مهم در ساختمان سازی شناخته می شوند. از کاربردهای دیگر میلگرد می توان به افزایش مقاومت کششی و چرخشی، جلوگیری از ترک و شکستگی و… اشاره کرد.
میلگرد ها با توجه با کیفت آن به دو دسته ی سبک و سنگین تقسیم بندی می شوند. مقدار عددی وزن هر آرمانور در تعیین نوع و کیفیت آن موثر است.
سبک: وزن این نوع میلگرد کمتر از حالت استاندارد آن است. از آن برای تقویت آهن و در بعضی موارد برای افزایش مقاومت ساختمان استفاده می شود. میلگرد های سایز 8،10،12 در دسته این نوع میلگرد ها قرار می گیرند.
سنگین: هرچه وزن میلگرد بیشتر باشد آن میلگرد پهن تر و سنگین تر است. از این نوع میلگرد بیشتر در پروژه های سنگین با سختی زیاد استفاده می شود. میلگرد سایز 32 یکی از انواع این نوع میلگرد هاست.
نوع سبک میلگرد دارای وزن کمتری است که معمولا به صورت شاخه ای توسط تولیدکنندگان عرضه می شود. قیمت نوع سبک میلگرد از نوع سنگین آن بیشتر است.
باید توجه داشت که سبک و سنگین بودن میلگرد دلیل استاندارد نبودن آن نیست. در صورتی که سبکی میلگرد بیش از حد مجاز باشد به هیچ وجه قابل استفاده نیست.
دو کارخانه ی راد همدان و ظفر بناب، میلگرد از نوع سبک را تهیه می کنند.

انواع میلگرد در اصفهان

میلگرد با توجه به نوع ظاهری به سه گروه میلگرد ساده، آجدار، آجدار پیچیده یا کلاف تقسیم بندی می شود.
ساده: میلگر ساده سطحی صاف و یکنواخت دارد که از آن برای  ساخت درز انقباض برای اتوبان و فرودگاه استفاده می شود. در ساختمان سازی به هیچ وجه نباید ازاین نوع میلگرد
استفاده کرد زیرا به دلیل استحکام پایینی که دارد، به سازه آسیب می رساند.
آجدار: این نوع میلگرد برعکس نوع ساده سطحی نا صاف و آجدار دارد که از آن در بتن ریزی استفاده می شود و به دلیل ایجاد مقاومت بالا، در ساختمان سازی بسیار قابل استفاده است.
کلاف: کلاف میلگردی به صورت در هم پیچیده است که معمولا در صنایع معمولی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

میلگرد های پرکاربرد

میلگرد های پرکاربرد

علاوه بر میلگرد های گفته شده در بالا، میلگرد های دیگری نیز با توجه به مکان استفاده آن در سازه وجود دارد، که در ادامه به توضیح کوتاهی درباره آن ها می پردازیم.
راستا: پرکاربردترین نوع میلگرد در افزایش استحکام بتن است. از این نوع میلگرد در ستون و گاهی هم در فونداسیون استفاده می شود.
سنجاقی: این میلگرد، همانند شکل باز شده ی میلگرد های خاموت است که از آن برای اتصال میلگرد طولی با خاموت و افزایش مقاومت خاموت استفاده می شود.
رکابی: گاهی اوقات در دیوارهای بتنی باید برای کنار هم قرار دادن میلگرد ها، از میلگرد دیگری به صورت عمودی یا افقی استفاده شود تا اتصال بهتر صورت گیرد. به این نوع میلگرد رکابی می گویند.
خرک: برای افزایش مقاومت فونداسیون در برخی موارد لازم است میلگرد های دیگری علاوه بر میلگرد معمولی در سازه به صورت افقی استفاده شود که به آن خرک می گویند.
ادکا: با توجه به تحمل نیروی برشی زیاد این میلگرد، از آن درقسمت تکیه گاهی تیر های ساختمان استفاده می شود.
میلگرد خاموت: برای ایجاد ستون در ساختمان بوسیله میلگرد، از میلگرد های کوچکتری برای بستن آن استفاده می شود که به آن میلگرد خاموت می گویند.

 

میلگرد های پرکاربرد

 

کارخانه های معتبر خرید میلگرد در اصفهان

از کارخانه های معتبر در ساخت و تولید میلگرد می توان به کارخانه های : ذوب آهن اصفهان، راد همدان، ظفر بناب، امیرکبیر خزر،میانه و… اشاره کرد.

شرایط نگهداری میلگرد در اصفهان

یکی از نکات مهم که باید برای استفاده از میلگرد در ساختمان به آن توجه داشت، نحوه نگهداری آن است. میلگرد باید همان طور که تولید می شود بدون هیچ تغییر فیزیکی و شیمیایی در بتن استفاده شود. نگهداری نادرست باعث تغییر در خواص میلگرد می شود. برای جلوگیری از خرابی میلگرد باید آن را در مکانی خشک، سرپوشیده و بدون رطوبت نگهداری کرد. در هنگام استفاده از میلگرد بهتر است سطح آن را از آلودگی ها و اکسید پاک کنیم تا چسبندگی میان بتن و میلگرد به راحتی صورت بگیرد.

قیمت روز میلگرد در اصفهان

قیمت میلگرد به طور مستقیم بر قیمت نهایی سازه اثر می گذارد. نحوه قیمت گذاری میلگرد خود به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعداد میلگرد مصرفی در بتن، قیمت پایه ی آهن و فولاد، نوع و جنس میلگرد، تغییرات قیمت دلار، هزینه ی حمل و نقل، تغییرات فصلی و… از عوامل تاثیرگذار در تغیین قیمت میلگرد است. اگر قصد خرید میلگرد در اصفهان را دارید، پس از بررسی موارد گفته شده در بالا، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


جداول قیمتی

مشاهده جدول قیمت میلگردها

مشاهده جدول قیمت میلگردهای ترانس

مشاهده جدول قیمت میلگردهای کلاف

مشاهده جدول قیمت میلگردهای ساده

مشاهده جدول قیمت میلگردهای آلیاژی

 

لینک کوتاه
https://ahan505.com/mag /?p=1517

224 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند