خرید خاموت در اصفهان

04:273350
خرید خاموت در اصفهان

مصالح ساختمانی بسته به جنس و نوع کاربرد، اسامی بسیاری را به خود اختصاص می دهند. داشتن اطلاعات کافی در مورد این اسامی کمک می کند که در هنگام خرید ابهامات کم تری به وجود بیاید. یکی از این موارد خرید خاموت در اصفهان است.

در این مقاله قصد داریم با بیان موارد زیر نشان دهیم که: خاموت چیست، چه کاربرد هایی دارد و چگونه بهترین خرید را انجام دهیم.

فهرست مطالب

  • انواع خرید خاموت در اصفهان
  • تفاوت خاموت ساده و مهندسی
  • قیمت خرید خاموت در اصفهان
  • بهترین راه خرید خاموت در اصفهان
  • معرفی آهن 505، شرکت خرید خاموت در اصفهان

قیمت خرید خاموت در اصفهان

انواع خرید خاموت در اصفهان

در ابتدا باید روشن کنیم که خاموت چیست؟ در واقع خاموت به میلگردی گفته می شود که بسته به نیاز ما شکل داده شده است. اشکالی همچون مستطیل یا مربع که با توجه به ابعاد ستون یا تیر متغیر است. انواع خرید خاموت باتوجه به کاربرد آن، نکات مخصوص به خود را دارد.

در ادامه با بیان انواع خاموت و ویژگی های آن، این مورد را شفاف سازی خواهیم کرد.


برای دریافت مشاوره رایگان، همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن ثابت: 31505-031  تلفن همراه: 09131184637


خاموت چیست؟

خاموت نوعی میلگرد عرضی است که برای افزایش استحکام سازه ها در بتن استفاده می شود. استفاده از این نوع میلگرد در کنار آرماتور های طولی باعث می شود که تحمل سازه دربرابر  تنش های پیچشی و برشی افزایش پیدا کند. خاموت مانع ازترک خوردن سازه در برابر فشار های وارده می شود.

انواع خرید خاموت در اصفهان

 تفاوت خاموت مهندسی و ساده

خاموت ها از وجوه مختلف انواع متفاوتی دارند. شکل ظاهری، زاویه خم شاخه ها و فناوری تولید از جمله این موارد هستند. تفاوت خاموت ساده و مهندسی در نوع فناوری مورد استفاده در تولید هر یک از این محصولات است.

خاموت ساده:

خاموت ساده به نوع سنتی نیز مشهور است. قاب یا همان خم در این نوع خاموت 90 درجه است و به همین علت نمی تواند به خوبی آرماتور های طولی را در بر بگیرد. نحوه تولید این نوع از خاموت به روش دستی و با کمک اهرم صورت می گیرد.

 تفاوت خاموت مهندسی و ساده
خاموت مهندسی:

این خاموت شباهت بسیاری با خاموت ساده دارد. تنها تفاوت این دو نوع محصول در مقدار خم قلاب های آن ها است. گوشه های خاموت مهندسی زاویه 145 یا 135 در جه دارد  که این مقدار در نوع ساده 90 درجه است. این تفاوت در نوع مهندسی سبب می شود که خاموت به خوبی میله های طولی آرماتور را در بربگیرد.

شرکت خرید خاموت در اصفهان

قیمت خرید خاموت در اصفهان

قیمت خرید مصالح ساختمانی همچون انواع دیگر مصالح، همواره در حال تغییر است. انواع شرایط و پیش آمد ها در هر زمان سبب افزایش و یا کاهش قیمت این نوع میلگرد می شوند. قیمت خرید خاموت نیز با توجه به عوامل بسیاری دستخوش نوسان است.

برای مشاهده قیمت این محصول به صورت لحظه ای می توانید به سایت آهن505 مراجعه کنید.

با مراجعه به این صفحه می توانید علاوه بر آگاهی از قیمت این نوع کالا، قیمت انواع محصولات فولادی را نیز مشاهده و اقدام به خرید کنید.

بهترین راه خرید خاموت در اصفهان

برای هر نوع خریدی راه های متفاوتی وجود دارد. انتخاب بهترین راه چالش های خاص خود را به همراه دارد. بهترین راه خرید خاموت در اصفهان، شرکت های فروش این نوع محصول است. شاید بپرسید چرا؟

در ادامه مزیت های این نوع از خرید را برای شما شرح می دهیم.

بهترین راه خرید خاموت در اصفهان

معرفی آهن 505، شرکت خرید خاموت در اصفهان

یکی از بهترین راه ها برای خرید خاموت و یا انواع مختلف میلگرد، خرید از طریق شرکت های فروش است. چرا که این نوع شرکت های بازرگانی، امکان خرید محصولات را به صورت خرد و عمده برای انواع نیاز فراهم می کنند.

شرکت بازرگانی آهن 505، با ارائه محصولات از کارخانه های مطرح همچون ذوب آهن اصفهان، کیفیت تضمین شده و قیمت واقعی را به خریداران خود عرضه می کند.

  • امکان مشاهده لحظه ای قیمت میلگرد و دیگر محصولات فولادی
  • صادرات آهن آلات ساختمانی و صنعتی به خارج از کشور
  • و ارسال سریع و تحویل به موقع بار به سراسر کشور

از دیگر خدمات ویژه این شرکت بازرگانی است.

لینک کوتاه
https://ahan505.com/mag /?p=1562

224 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند