جداول وزنی فنس حصاری

05:001720
جداول وزنی فنس حصاری

همه چیز درباره ی جداول وزنی فنس حصاری و پرسی

مقدمه

یکی دیگر از مقاطع فولادی که در قسمت های مختلف صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد، جداول وزنی فنس حصاری هستند. از دغدغه های افراد حفظ امنیت است و از زمان های گذشته تا به امروز انسان ها هر کاری برای حفظ امنیت خود و خانوادشان انجام می دهند. برای ایجاد امنیت در اطراف محل سکونت از اجزای مختلفی استفاده می شود که یکی از انواع آن ها فنس است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به بررسی جداول وزنی فنس حصاری و پرسی بپردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فهرست

فنس حصاری و پرسی و کاربرد آن

جداول وزنی فنس حصاری و پرسی

خرید انواع فنس و دیگر مصالح ساختمانی


جداول وزنی فنس حصاری و پرسی

توری ها با انواع و نام های مختلف در بازار وجود دارند. از جمله این نام ها فنس توری است. در گذشته این توری ها از ضخامت کافی برخوردار نبودند اما امروزه با پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفت، توری ها دارای مقاومت کافی هستند. جنس این نوع توری ها معمولا گالوانیزه و ضد زنگ هستند. طول عمر این توری ها حدود 50 سال است. نوع دیگری از توری ها وجود دارد که جنس آن ها پلی اتیلن است که از آن در حصار کشی موقت استفاده می کنند.

خرید انواع فنس و دیگر مصالح ساختمانی

توری حصاری چه کاربردهایی دارد؟

همان طور که به آن اشاره کردیم توری های حصاری کاربرد فراوانی دارند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  • کاربرد حصار دور زمین های ورزشی، استفاده برای دیوار ویلا و انواع منازل، استفاده برای دور باغچه و زمین های کشاورزی
  • قابلیت استفاده برای حصار یا سیم خاردار بالای دیوار
  • برای مناطقی که به محافظت احتیاج دارند و همچنین مناطق خاص دارای استفاده هستند.
  • برای مناطق نظامی استفاده می شود.

جداول وزنی فنس حصاری و پرسی

وزن هر متر فنس

توری حصاری فنس دارای دوام بالایی است. این نوع توری از مفتول گرم و سرد تولید می شود. دو نوع توری حصاری وجود دارد که از انواع آن می توان به توری کلاسیک و زنجیری اشاره کرد. طول رول اغلب 15 متر است که با درخواست مشتری می توان این مقدار را تغییر داد. وزن مفتول با توجه به قطر و اندازه مشخص می شود. هر چه قطر افزایش یابد، وزن رول بیشتر می شود. در جدول زیر می توانید وزن هر متر توری پرسی را با توجه به قطر مشاهده کنید.

جداول وزنی فنس حصاری و پرسی

وزن توری فنس پرسی

منظور از توری پرسی همان توری بافتنی است. این نوع از توری متشکل از شبکه های فلز بدون جوشکاری است. در تولید این نوع توری هیچ گونه جوشکاری به کار نمی رود. این نوع توری ها دوام کافی دارند. همچنین دارای ویژگی هایی مانند مقاومت در مقابل نور خورشید، رطوبت، باد، مواد اسیدی و شیمیایی هستند.

توری های پرسی به شکل ورق های مستطیل هستند و در ابعاد 1×2 تولید می شوند. این توری ها در جنس های مختلف در بازار وجود دارند. از انواع جنس های توری پرسی می توان آهن، گالوانیزه و استیل اشاره کرد. توری ها جزء محصولات مفتولی هستند.

از کاربرد های توری پرسی می توان به انواع پروژه های معماری، عمرانی، حصار و قفس حیوانات، صنایع غذایی و… اشاره کرد.

وزن توری پرسی به چشمه و قطر آن بستگی دارد در زیر می توانید جدول آن را مشاهده کنید.

وزن توری فنس پرسی

خرید انواع فنس و دیگر مصالح ساختمانی

اگر قصد خرید انواع توری فنسی و حصاری را دارید باید از محل استفاده آن اطلاعاتی به دست آورید. کارخانه های مختلفی در ایران انواع توری های حصاری و فنسی را تولید و به بازار عرضه می کنند. برای خرید آسان کافی است توری مورد نظر خود را از شرکت های معتبر که دارای سایت اینترنتی هستند خریداری کنید. یکی از شرکت های معتبر در پخش توری و انواع مصالح ساختمانی شرکت فیدار مبین آژند است. شما عزیزان می توانید با ورود به سایت آهن505 به راحتی مصالح مورد نیاز خود را خریداری کنید.


در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن ثابت: 31505-031 ( شماره تلفن 5 رقمی با پیش شماره اصفهان


سخن آخر

یکی از انواع مقاطع فولادی که در ساختمان سازی و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، توری حصاری و پرسی است. برای استفاده از توری حصاری و پرسی باید از وزن هر متر آن اطلاع پیدا کنید. برای این کار لازم است از جداول وزنی فنس حصاری و پرسی استفاده کنید. این نوع توری ها کاربرد های فراوانی دارند و از گذشته تا به امروز به کار می روند. حتما توری حصاری و پرسی مورد نیاز خود را از شرکت های معتبر خریداری کنید. در این مقاله قصد داشتیم به بررسی جداول وزنی فنس حصاری و پرسی بپردازیم. امیدواریم مطالب برای شما مفیده بوده و از خواندن آن لذت برده باشید. شما عزیزان می توانید سوالات خود را در رابطه با جداول وزنی فنس حصاری با ما در میان بگذارید.

لینک کوتاه
https://ahan505.com/mag /?p=2783

224 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند