خرید آهن در اصفهان با بهترین قیمت

06:002490
نکات خرید آهن در اصفهان

اگر قصد دارید که در شغل خریدوفروش آهن فعالیت داشته باشید و آوازه این شغل هم به گوش شما رسیده و یا اینکه تصمیم گرفته اید وارد پروژه های عمرانی و ساخت وساز شوید؛ بنابراین لازم است درادامه به نکات خرید آهن در اصفهان توجه کنید.

به دنبال بهترین قیمت خرید آهن در اصفهان هستید؟
یک تماس با آهن ۵۰۵ کافی است 31505-031

نکات مهم قبل از خرید آهن در اصفهان

استفاده از فولاد هرساله در حال افزایش است؛ بنابراین دانستن نحوه خرید فولاد به شما کمک می کند؛ هنگام خرید انتخاب درستی داشته باشید.

برای اجرای یک پروژه ساختمانی، نیاز به انواع محصولات فولادی مانند میلگرد، ورق سیاه، ورق رنگی و ورق روغنی و غیره در حجم بالا داریم. پس نیاز است که از خصوصیات و مشخصات این محصولات بیشتر بدانید.

برای جلوگیری از اشتباه در خرید آهن، لازم است از افراد آگاه در این کار مشاوره بگیرید، یک مشاور حرفه ای می تواند شمارا در انتخاب محصولی که متناسب با نیاز شما باشد راهنمایی کند، در این زمان با استعلام از مراکز و بنگاه های معتبر به نوسانات قیمت در بازار توجه کنید.

بنابراین قبل از خرید تحقیق کنید و ببینید چه محصولی با چه ویژگی هایی و با چه هدفی نیاز دارید تا دچار اشتباه و هزینه های کلان نشوید.

قبل از خرید آهن، میزان تناژ، شاخه یا کیلوگرم و ظرفیت بار مورد نظر خود را دریابید و همچنین هزینه حمل و نقل را بر اساس وزن و مسافت آن محاسبه کنید تا مجبور نباشید برای امکانات اضافی هزینه بیشتری بپردازید.

برای یک خرید مناسب در حوزه کلیه آهن آلات باید با ویژگی ها و استانداردهای آن  آگاه باشید. آهن آلات با توجه به ویژگی هایی که دارند به انواع ورق آهن، میلگرد و تیرآهن تقسیم  می شوند.

قبل از خرید، پیش فاکتوری دریافت کنید که شامل نام محصول، نوع محصول، مقدار، واحد و قیمت نهایی محصول است. پیش فاکتور قیمت روز آهن را به شما می دهد؛ پس بهتر است قبل از خرید آن را تایید و سایر هماهنگی های لازم را انجام دهید. هزینه ارسال، زمان، بیمه و غیره را ذکر کنید و پس از دریافت کالا آن را بررسی کنید.

واحد های صنعتی بزرگ در زمینه خرید آهن آلات

ایران با ۲ درصد از ذخایر سنگ آهن در واحدهای صنعتی بزرگی فعالیت دارد.

دو شهر اصلی در حوزه تولید آهن و فولاد، شهرهای اصفهان و اهواز، در اصفهان فولاد مبارکه (تولید ورق و تسمه) و ذوب آهن (تولیدکننده میلگرد و تیراهن و غیره) هستند.

50 درصد از ورق های فولادی در اصفهان تولید می شود. عموما شرکت فولاد مبارکه، نیاز ورق ایران را برطرف می کند.

خرید انواع خرید آهن آلات در اصفهان به صورت آنلاین

انواع خرید آهن آلات در اصفهان

آهن آلات درشکل ها و ابعاد متفاوت و با استانداردها و خصوصیات متنوعی تولید می شوند و کاربرد آنها نیز متفاوت است. میلگرد، تیرآهن، ورق، پروفیل، لوله، نبشی، ناودانی و شمش از جمله آهن آلات پرکاربرد هستند. میلگرد و تیرآهن هم در صنعت و هم ساختمان سازی بکار می رود. شمش در صنایع فولادی به عنوان ماده اولیه برای ساخت آهن آلاتی همچون میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی بکار می رود. لوله ها و پروفیل ها که از شکل دهی ورق های فولادی تولید می شوند نیز کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارند. از منظری دیگر آهن آلات در دو دسته پوشش دار و بدون پوشش قرار دارند. مثلا ورق های رنگی و گالوانیزه جزء آهن آلات پوشش دار هستند. برای افزایش مقاومت آهن در برابر خوردگی و زنگ زدگی از پوشش پلیمری استفاده می شود و آهن های روکش دار قیمت بیشتری نسبت به آهن های بدون روکش دارند.

چگونه به صورت آنلاین اقدام به خرید آهن آلات کنیم؟

مهمترین نکات خرید آهن در اصفهان

روش های خرید در سال های اخیر تغییرات زیادی کرده است، بازار آهن و فولاد نیز از این قاعده جدا نبوده است؛ با توجه به پیشرفت تکنولوژی و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از افراد از خرید آنلاین استفاده می کنند، خرید از شرکت های بازرگانی معتبر کار را برای مشتریان آسان کرده است و دردسرهای خرید مستقیم از کارخانه و خرید از شرکت ها با جستجو در گوگل ساده شده است.

خرید اینترنتی مناسب باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود و مزایای زیادی دارد از جمله:

  • با توجه به تنوع بالای محصولات از انتخاب خود مطمئن شده و بااطمینان از تضمین کیفیت کالا و مناسب ترین قیمت از تجارب مشاوران فروش که شناختی بالا از کیفیت و قیمت انواع آهن آلات موجود در بازار دارند استفاده کنید.
  • مقایسه قیمت های فروشگاه های اینترنتی مختلف با هم، در چند دقیقه قیمت ها را مقایسه و سفارش خود را ثبت کنید.
  • مقدار محصول مورد نیاز را با توجه به پروژه تعیین کنید
  • درخواست پیش فاکتور برای ایجاد شفافیت در معامله

بعد از تأیید پیش فاکتور، مبلغی را نزد خود نگه دارید تا بار سفارشی به دستتان برسد و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

برای اینکه از خرید خود رضایت کامل داشته باشید لازم است به سایت های معتبر و مورد اطمینان سر بزنید و قیمت روز آهن را استعلام بگیرید.

 

یکی از نکات اصلی در خرید آهن آلات کاهش هزینه حمل ونقل و توافق بر سر قیمت تمام شده محصولات آهنی است؛ هنگام خرید محصولات آهنی از کارخانه باید به علامت اختصاری سازنده که روی آن حک شده توجه داشته باشید.

شما می توانید بااطمینان کامل از نوع سازنده، نوع محصول، مقدار موردنیاز با توجه به پروژه، نوع استفاده، وزن آن و کیفیت و ارزش محصول خریداری شده یک خرید مطمئن داشته باشید، با این کار می توانید در پول خود صرفه جویی کنید.

در آخر امیدوارم از بررسی نکات خرید آهن در اصفهان رضایت کامل داشته باشید و اگر موردی هست آن را با ما در میان بگذارید.


جداول قیمتی

مشاهده جدول قیمت تیرآهن

مشاهده جدول قیمت تیرآهن هاش

مشاهده جدول قیمت تیرآهن لانه زنبوری

مشاهده جدول قیمت تیرآهن IPE

 

لینک کوتاه
https://ahan505.com/mag /?p=1455

224 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند